Cyfryzacja urzędu

Celem projektu pn. „Zintegrowany System Informatyczny – narzędzia IT wspomagające zarządzanie Województwem Małopolskim” jest rozwój cyfrowy Urzędu Marszałkowskiego poprzez wprowadzenie nowoczesnych standardów informatycznych, które znacząco usprawnią zadania wykonywane przez pracowników urzędu i będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie poziomu obsługi mieszkańców Małopolski i jakość administracji samorządowej.
Realizacja projektu wiąże się z zaprojektowaniem, wykonaniem i wdrożeniem następujących systemów informatycznych: zintegrowany system ds. planowania i obsługi finansowo – księgowej, system Hurtownia Danych, Business Intelligence oraz Otwarte Dane.
Rezultaty Projektu:
Kompleksowe objęcie systemu finansowo-księgowego jednym, optymalnym narzędziem (systemem ERP), który w czasie rzeczywistym w pełnym zakresie wspierać będzie pracę użytkowników, także wybranych Jednostek Województwa.
Zaprojektowanie narzędzi wspomagających zbieranie danych (E-Rejestry, Hurtowania Danych) oraz ich analizę i prezentowanie (Business Intelligence).
Zwiększenie przejrzystości działań administracji państwowej poprzez udostępnienie wybranych danych otwartych i ich efektywne oraz innowacyjne wykorzystanie.
Żródło finansowania: Działanie 2.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: Elektroniczna administracja
Szacunkowa wartość projektu: ok. 12 mln zł
- dofinansowanie UE: ok. 10 200 000,00 PLN (Działanie 2.1 RPO)
Lata realizacji: 2015 - 2022

Wiadomości
- Wystartowały prace nad systemem finansowo-księgowym!! 11.01.2021
- Ruszają prace nad elektronizacją Urzędu 14.12.2020
- Otwarte dane w praktyce 23.11.2020
- Nowoczesny system informatyczny w Urzędzie Marszałkowskim 25.02.2020
- Przetarg na nowoczesne rozwiązania informatyczne dla Urzędu! 02.08.2019
- Kolejny krok w stronę cyfryzacji Urzędu Marszałkowskiego 16.12.2016